Cerere anchetă socială – persoanele fizice solicită online efectuarea unei anchete sociale pentru angajare asistent personal/încadrare sau reincadrare grad de handicap/acordare indemnizații handicap


Primăria Municipiului Hunedoara

Acasă Interacționează cu Primăria Hunedoara

Listă acte necesare

Angajare asistent personal:

  • copie acte de identitate: buletin pentru asistentul personal și buletin/certificat de naștere pentru adult/copil cu handicap;
  • certificat de incadrare in grad de handicap;
  • optiunea pentru asistent personal (eliberata de comisia de handicap, dupa eliberarea unui certificat de handicap, de la DGASPC Hunedoara).

Incadrare/reincadrare in grad de handicap: adult sau copil, dupa caz

  • acte de identitate (buletin sau certificat de naștere);
  • referat medical de la medicul specialist;
  • scrisoare medicală (adeverință medicală - pentru reincadrare) de la medicul de familie;
  • dovadă venituri (adeverință salar, cupon pensie, decizie pensie), dupa caz;
  • certificat incadrare in grad de handicap (dacă cererea este pentru reincadrare);
  • fișa medicală sintetică de la medicul de familie;
  • fișa evaluare psihologică;
  • fișa psihopedagogică (dupa caz);
  • certificat medical de la medicul specialist.

Acordare indemnizație handicap:

  • acte de identitate (reprezentant legal și minor, dupa caz);
  • certificat incadrare in grad de handicap (toate paginile);
  • sentința de divorț/hotarire/dispoziție de plasament (dupa caz);
  • opțiunea pentru asistent personal (eliberata de comisia de handicap, dupa eliberarea unui certificat de handicap, de la DGASPC Hunedoara);
  • alte documente, dupa caz.