Cerere certificat de urbanism (CU)


Primăria Municipiului Hunedoara

Acasă Interacționează cu Primăria Hunedoara

Listă acte necesare


a) Cererea tip formularul – „Cererea pentru emiterea certificatului de urbanism” în conformitate cu precizările privind completarea acesteia, cuprinzând:

  • elementele de identificare a solicitantului;
  • elementele de identificare a imobilului pentru care se solicită emiterea certificatului de urbanism, respectiv localitate, număr cadastral și număr de carte funciară, în cazul în care legea nu dispune astfel;
  • elementele care definesc scopul solicitării.

b) Planuri cadastrale / topografice împreuna cu inventarul de coordonate (întocmite și semnate de topograf autorizat), cu evidențierea imobilelor în cauză, astfel:

  • Pentru imobilele neînscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: plan de încadrare în zonă la una din scările 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000, 1:500, după caz, eliberat, la cerere, de către oficiul de cadastru și publicitate imobiliară;
  •  Pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: extras din planul cadastral de pe ortofotoplan și extras de carte funciară pentru informare actualizat la zi, eliberate, la cerere, de către biroul de cadastru și publicitate imobiliară.

c) Documentul de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism

Documente pentru descarcat