Cerere de acordare stimulent pentru revenirea mamei la locul de muncă


Primăria Municipiului Hunedoara

Acasă Interacționează cu Primăria Hunedoara

Listă acte necesare

  • Cerere declarație pe propria răspundere a titularului și a celuilalt părinte
  • Declarația tip a titularului
  • Declarația tip a soției (in cazul în care este casnică, elevă , studentă)
  • Adeverința eliberată de angajator-(anexa 2) sau/și de la AJOFM (pentru persoanele aflate in șomaj)
  • Cererea către angajator
  • Decizia de suspendare a C.M.
  • Adeverință tip pentru eleve, studente
  • Adeverință de la locul de muncă al soției cu perioada concediului de maternitate (in cazul în care solicită ICC soțul si soția se întoarce la servici)
  • C.I. al ambilor soți
  • Certificat de căsătorie
  • Certificatul de naștere al copilului
  • Anchetă socială
  • Decizii plasament, încredințare , adopție , sentințe de divorț etc
  • Extras de card (dacă se dorește plata pe card)
  • Decizie de impunere anuală, declarația unică (cu indexul de încărcare) sau adeverințe eliberate de către administrația financiară
  • Adeverințe eliberate de firmele cu care s-au încheiat contracte civile
  • Declarația tip a titularului cu veniturile realizate si obligativitatea de a prezenta în anul următor decizia de impunere anuală sau adeverința eliberată de administrația financiară, pentru anul anterior
  • Copie după contractele civile; document din care rezultă suspendarea act. indep. sau agricole (formular 070 sau 020, cerere vizată de către administrația financiară cu nr de înregistrare, sau adeverința eliberată de angajator)
  • Dovada că această funcție nu este remunerată + Copie statut firmă (in cazul în care titularul are și funcția de administrator)
  • Adeverință de la casa de sănătate: cu zilele și suma de bani platită; dovada că nu au platit maternitatea (in cazul în care au avut concediu de maternitate)