Cerere eliberare Certificat de atestare fiscală


Primăria Municipiului Hunedoara

Acasă Interacționează cu Primăria Hunedoara

Lista acte necesare

  • Cerere tip Model 2016 – ITL 010
  • Copie carte de identitate/buletin/ pașaport proprietari
  • Copie certificat de deces în cazul în care proprietarul bunului mobil/imobil este decedat
  • Împuternicire / procură și copie act de identitate împuternicit, dacă e cazul
  • Cerere pentru eliberare certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale persoane fizice

Observații

Documentele necesare ce trebuie depuse în copie vor fi certificate “Conform cu originalul”, sub semnătura contribuabilului.

Pentru accesarea formularelor online aparținând departamentului taxe și impozite aveți nevoie de un cont verificat.
Puteți crea un cont accesând următorul link: creare cont.

Ulterior puteți solicita verificarea contului prin completarea formularului
Cerere înregistrare utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale.
Pentru aprobarea acestei cereri este necesar ca un funcționar al Primăriei să vă verifice identitatea.