Cerere solicitare locuință din fondul de stat


Primăria Municipiului Hunedoara

Acasă Interacționează cu Primăria Hunedoara

Listă acte necesare

  • Cerere tip
  • Carte de identitate
  • Cerere prin care se solicită închiriere locuință socială/convenabilă/de necesitate din fondul locativ al statului
  • Declaraţie notarială din care să rezulte că titularul, împreună cu soţul/soţia şi ceilalţi membrii majori din familia acestuia nu deţin în proprietate o locuinţă, nu au înstrăinat o locuinţă după data de 1 ianuarie 1990, nu au beneficiat şi/sau nu beneficiază de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe, nu deţin, în calitate de chiriaş, o altă locuinţă din fondul locativ de stat, nu au refuzat, din diferite motive, o repartiție (titularul cererii trebuie să aibă domiciliu stabil în municipiul Hunedoara)
  • Adeverinţe de la locul de muncă din care să rezulte venitul mediu net lunar pe persoană, realizat în ultimele 12 luni (pentru toate persoanele din familie angajate) cupon de pensie (boală, invaliditate, de urmaș, etc), cupon de şomaj sau adeverinţă AJOFM (după caz), decizie de suspendare a activității pentru persoanele care se află în indemnizația de creșterea copilului (după caz), cupon ajutor social sau adeverință că este beneficiar al prevederilor Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat (după caz), declaraţie notarială pentru situaţia în care nu se realizează venituri (pentru toate persoanele din familie care nu realizează venituri)
  • Acte doveditoare din care să rezulte unde locuieşte solicitantul și membrii familiei respectiv: copie după contractul de vânzare-cumpărare a locuinţei unde solicitantul și membrii familiei sunt tolerați în spaţiu și adeverință de la asociația de proprietari din care să rezulte că sunt luați în evidență pe ultimele 6 luni, copie după contractul de închiriere/comodat pentru chiriașii care locuiesc în spații din fondul locativ privat înregistrat la Agenția Națională de Administrare Fiscală și luat în evidență la asociația de proprietari, dovada că locuiește într-un adăpost de noapte sau centru maternal iar în cazul când nu poate dovedi cu acte situația locativă actuală, titularul cererii va depune declaraţie notarială privind situaţia locativă
  • Acte de stare civilă (fotocopii) – certificate de naştere ale copiilor, certificat de căsătorie, certificat de deces (unde este cazul), buletin/carte de identitate
  • Adeverinţă de la instituţia de unde provine
  • În cazul tinerilor proveniţi din case de ocrotire socială și care au împlinit vârsta de 18 ani
  • Fotocopie certificat de încadrare în gradul de handicap grav/accentuat
  • Fotocopie certificat de încadrare în categoria de veterani
  • În cazul veteranilor şi văduvelor de război, beneficiari ai prevederilor Legii nr.341/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi ai Decretului-lege nr.118/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
  • Copie după actele care atestă dobândirea sau redobândirea cetăţeniei române
  • Copie după actele care atestă dobândirea casei de către fostul proprietar - în cazul celor evacuaţi din locuință în virtutea unor prevederi contractuale sau legale care nu țin de voința și de comportamentul acestora