- Declaratie fiscala.
- Raport de evaluare.
- Contract de inchiriere inregistrat la administratia fiscala si in care se precizeaza suprafata transmisa pentru.
- Contract de comodat incheiat conform art.2146-2157 din codul civil aprobat prin legea nr.287/2009 in care se precizeaza suprafata transmisa pentru desfasurarea activitatii economice.
- Autorizatia de construire si/sau desfiintare, dupa caz, privind schimbarea de destinatie a cladirii, in conditiile legii nr.50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
- Raport de evaluare, daca in acesta sunt evidence distinct suprafetele folosite in scop rezidential si nerezidential.
- Documentatia cadastrala.
- Orice documente doveditoare altele decat cele prevazute mai sus.
- Declaratia pe proprie raspundere a proprietarului cladirii inregistrata la biroul de impozite si taxe locale, in cazul in care nu exista documente doveditoare.
- Buletin/carte de identitate proprietar/proprietari.
Observații
Pentru accesarea formularelor online aparținând departamentului taxe și impozite aveți nevoie de un cont verificat.
Puteți crea un cont accesând următorul link: creare cont.
Ulterior puteți solicita verificarea contului prin completarea formularului
Cerere înregistrare utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale.
Pentru aprobarea acestei cereri este necesar ca un funcționar al Primăriei să vă verifice identitatea.