-  Declaratie fiscala.
 - Raport de evaluare.
 - Contract de inchiriere inregistrat la administratia fiscala si in care se precizeaza suprafata transmisa pentru.
 - Contract de comodat incheiat conform art.2146-2157 din codul civil aprobat prin legea nr.287/2009 in care se precizeaza suprafata transmisa pentru desfasurarea activitatii economice.
 - Autorizatia de construire si/sau desfiintare, dupa caz, privind schimbarea de destinatie a cladirii, in conditiile legii nr.50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
 - Raport de evaluare, daca in acesta sunt evidence distinct suprafetele folosite in scop rezidential si nerezidential.
 - Documentatia cadastrala.
 - Orice documente doveditoare altele decat cele prevazute mai sus.
 - Declaratia pe proprie raspundere a proprietarului cladirii inregistrata la biroul de impozite si taxe locale, in cazul in care nu exista documente doveditoare.
 - Buletin/carte de identitate proprietar/proprietari.
 
Observații
Pentru accesarea formularelor online aparținând departamentului taxe și impozite aveți nevoie de un cont verificat.
Puteți crea un cont accesând următorul link: creare cont.
Ulterior puteți solicita verificarea contului prin completarea formularului 
Cerere înregistrare utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale. 
Pentru aprobarea acestei cereri este necesar ca un funcționar al Primăriei să vă verifice identitatea.